3 Σεπτεμβρίου 2017

Retro Σαμπουάν που αγαπήσαμε...


Βρέθηκα πριν λίγες μέρες σε ένα μεγάλο κατάστημα καλλυντικών και στάθηκα λιγάκι στο χώρο των σαμπουάν..κι όμως πολλά κυκλοφορούν ακόμα..σε άλλες συσκευασίες βέβαια και σε κάποιες περιπτώσεις με τελείως διαφορετικό άρωμα (πάντα νομίζω θα αναπολώ τις μυρωδιές που μου θυμίζουν τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια)...


Για να θυμηθούμε μερικά εκεί γυρω στα 80s...90s...

Τώρα κάτι θα σας θυμίσει το ORZENE
Herbal υπάρχει και τώρα...
Χωρίς την ξανθομαλλούσα όμως!
Σαφώς κι αυτό υπάρχει...
Πείτε μου όμως,αυτή η συσκευασία δεν έχει γράψει
στη μνήμη σας;
Αντι πυτιριδικών συνέχεια...
Εμένα αυτές οι συσκευασίες μ'αρέσουν περισσότερο...

Νομίζω πως κι αυτό κάπου το πήρε το μάτι μου
Αυτό πάλι ίσα που κάτι μου λέει...
Ας δούμε και μερικέ διαφημίσες...


Κι όμως είναι η Κατερίνα Λέχου!






Δεν μπορεί...
Κατι θα θυμηθήκατε...έτσι;

Καποιες φωτγραφίες απο retromaniax.gr

1 σχόλιο:

  1. φοβερο άρθρο! Με γύρισε πολύ πίσω..μπράβο.
    Τώρα πλεον τα σαμπουαν έχουν εξελιχθεί πολύ σε συσκευασία, αρώματα, χρώματα, για ξηρά μαλλιά, για λιπαρά μαλλιά . Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή