23 Μαΐου 2015

Αεροπορικά δυστυχήματα στην Ελλάδα


Δυστυχώς και στην χώρα μας υπήρξαν φορές που θρηνήσαμε θύματα απο αεροπορικά δυστυχήματα ,με αυτό της Helios airlines να αποτελεί το πλεόν πολύνεκρο δυστύχημα εντός ελλαδικού χώρου..

8 Δεκεμβρίου 1969 (Κερατέα)

Ένα Μc Donnel Douglas DC-6B της Ολυμπιακής, με το όνομα ISLAND OF KERKYRA προερχόμενο από τα Χανιά, κατέπεσε στην Κερατέα, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 90 επιβαίνοντες (85 επιβάτες και 5 μέλη πληρώματος).
Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

21 Οκτωβρίου 1972 (Βούλα)
Το βράδυ του Σαββάτου 21 Οκτωβρίου 1972 αεροσκάφος της «Ολυμπιακής Αεροπορίας», κατέπεσε σε απόσταση πέντε χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο Ελληνικού στη θαλάσσια περιοχή της Βούλας.Σε 37 ανέρχονται τα θύματα του τραγικού αεροπορικού δυστυχήματος, ενώ οι διασωθέντες σε 16. Όταν ανασύρθηκε το αεροσκάφος βρέθηκε το τελευταίο πτώμα σφηνωμένο στο κάθισμά του, ενώ αγνοείτο η τύχη ενός νηπίου, το όποιο φαίνεται παρασύρθηκε από τα κύματα.Από τη νεκροψία διαπιστώθηκε ότι όλοι πνίγηκαν ζώντες.
Διαβάστε εδώ περισσότερα.


8 Σεπτεμβρίου 1974 (Ιόνιο Πέλαγος)
PHOTO
Ένα Μπόινγκ 707 της TWA παρουσίαζε πρόβλημα στη μία μηχανή την ώρα που πετούσε πάνω από το Ιόνιο. Το αεροσκάφος έπεσε στη θάλασσα όπου και συνετρίβη και όπως απεδείχθη στη συνέχεια είχε εκραγεί βόμβα στο τμήμα των αποσκευών. Σκοτώθηκαν 79 επιβάτες και τα εννέα μέλη του πληρώματος.

23 Νοεμβρίου 1976 (Κοζάνη)

Ένα αεροσκάφος NAMC YS-11A της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας με το όνομα ''Νήσος Μήλος'' συνετρίβη κοντά στην Κοζάνη όπου σκοτώθηκαν οι 46 επιβάτες και τέσσερα μέλη του πληρώματος.
Διαβάστε περισσότερα για το δυστύχημα εδώ.

8 Οκτωβρίου 1979 (Αεροδρόμιο Ελληνικού)
PHOTO
Ένα DC8 της SwissAir, που εκτελούσε το δρομολόγιο Ζυρίχη - Αθήνα - Μπανγκόκ, τη στιγμή που βγήκε από τον αεροδιάδρομο του Ανατολικού Αεροδρομίου πήρε φωτιά και 14 άτομα ,απο τους 154 συνολικά επιβαίνοντες, έχασαν τη ζωή τους .

2 Απριλίου 1986

Στην καμπίνα ενός Mπόινγκ 727 της TWA εξερράγη βόμβα ενώ πετούσε το αεροσκάφος κοντά στην Aθήνα. H έκρηξη προκάλεσε ρήγμα στην άτρακτο και τέσσερις από τους 114 επιβάτες έπεσαν στο κενό. O πιλότος κατάφερε τελικά να προσγειώσει το αεροσκάφος.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

3 Αυγούστου 1989 (Σάμος)

Ένα αεροσκάφος Shorts της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας προσέκρουσε εν μέσω νεφών στις πλαγιές του όρους Κέρκης στα βορειοδυτικά της Σάμου, με αποτέλεσμα τον ακαριαίο θάνατο όλων των επιβαινόντων (31 επιβάτες και τρία μέλη του πληρώματος).
Διαβάστε εδώ περισσότερα.


17 Δεκεμβρίου 1997 (Πιέρια όρη)

Πρόκειται για ένα απο τα χειρότερα αεροπορικά δυστυχήματα που έχουν συμβεί στην Ελλάδα..η συντιβή ενός Γιάκοβλεφ στα Πιέρια Όρη είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους και οι 74 επιβαίνοντες.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.

11 Σεπτεμβρίου 2004 (Άγιο Όρος)

Η πτώση του ελικοπτέρου Σινούκ το οποίο απογειώθηκε από το στρατιωτικό αεροδρόμιο Μεγάρων έχοντας παραλάβει τον Πατριάρχη και την συνοδεία του από το αεροδρόμιο Καρέα, με προορισμό το Άγιον Όρος.
Το ελικόπτερο κατέπεσε στην θαλάσσια περιοχή του Σιγγιτικού κόλπου, οκτώ ναυτικά μίλια πριν προσγειωθεί στο Άγιον Όρος με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 17 άνθρωποι.
Διαβάστε εδώ περισσότερα.

14 Αυγούστου 2005 (Γραμματικό)

Το αεροπλάνο ξεκίνησε από την Λάρνακα της Κύπρου με προορισμό την Πράγα με ενδιάμεση στάση στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.Η αναχώρηση έγινε στις 09:07 από την Λάρνακα. Στις 10:37 εισήλθε στο FIR Αθηνών αλλά δεν μπόρεσε να έρθει σε επαφή με τον πύργο ελέγχου. Αφού διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει επαφή με το αεροπλάνο ενεργοποιήθηκε η διαδικασία σύμφωνα με το σχέδιο για ανάλογες περιπτώσεις και διατάχτηκε από τον Α-ΓΕΕΘΑ να απογειωθούν αεροσκάφη για να βρουν το αεροπλάνο. Στις 11:05 απογειώθηκαν από την Νέα Αγχίαλο δύο μαχητικά F-16 τα οποία ήρθαν σε οπτική επαφή με το αεροπλάνο στις 11:18 και διαπίστωσαν ότι ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους ήταν αναίσθητος, ο κυβερνήτης δεν ήταν στην θέση του και είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα παροχής οξυγόνου με μάσκες. Το αεροπλάνο μέχρι εκείνη την στιγμή πετούσε με τον αυτόματο πιλότο. Κατευθυνόμενο προς Εύβοια σε κάποια στιγμή έστριψε νότια και στις 11:41 οι πιλότοι των μαχητικών είδαν τον αεροσυνοδό Ανδρέα Προδρόμου που είχε πτυχίο πιλότου να προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο του αεροπλάνου. Μετά από λίγο τα καύσιμα του αεροπλάνου τελείωσαν, σταμάτησαν να λειτουργούν οι κινητήρες και στις 12:05 συνετρίβη στην ορεινή περιοχή του Γραμματικού στην Αττική.
Τραγικός απολογισμός :νεκροί οι 115 επιβάτες και τα 6 μέλη του πληρώματος.
πληροφορίες απ το el.wikipedia.org.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου